طبّ برتر

طبّ برتر، طبّ اسلامی است به جهت اینکه طبیب اول ، خداوند است.

طبّ برتر

طبّ برتر، طبّ اسلامی است به جهت اینکه طبیب اول ، خداوند است.

طبّ برتر
آخرین نظرات
  • ۲۴ شهریور ۰۱، ۱۱:۰۷ - پروفایل ناب
    عالی بود
پیوندها

شادابی پوست

1. کرم ویتامینE باعث حفظ سلامت و شادابی پوست می‌گردد.
* روش تهیه کرم  ویتامینE :موم زنبور عسل 70 گرم، 150 گرم روغن بادام شیرین و یک قاشق غذاخوری جوانه گندم تازه، 70 سی‌سی آب مقطر، 100.000 واحد ویتامینA ،  ویتامینE هشتصد واحد (برای ویتامینE و ویتامینA می‌توانید آمپول آنرا از داروخانه تهیه نمایید) ابتدا موم را در ظرفی ریخته و با حرارت غیر مستقیم بگذارید ذوب شود، جوانه گندم را له نموده با روغن بادام شیرین خوب مخلوط نموده سپس صاف کرده در موم ذوب شده که نباید دما آن بیش از 50 درجه باشد بریزید. در ظرفی دیگر کمی بوراکس (حدود یک قاشق چایخوری) را با آب مقطر حل نموده به مواد اولیه اضافه می‌کنیم و آهسته هم می‌زنیم تا کرم سفت شود آنگاه ویتامین A و E را به آن اضافه می‌نماییم. اگر چنانچه که آب پس داد حدود 20 گرم لانولین به آن اضافه می‌کنیم.
* طرز استفاده کرم: شب قبل از خواب تمام صورت را چرب نمایند بعد از 2 ساعت با پنبه چربی اضافه آنرا پاک کنید. این کرم از چین و چروک  چانه و گردن جلوگیری می‌کند.
2. برای شادابی و جلا پوست مغز تخم آفتابگردان را کوبیده با عرق برگ چنار مخلوط نموده بصورت ماسک روی پوست بگذارند.

  • علی اصغر شمیمی

شادابی پوست

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی